Subject: RE: Tsiviilkohtumenetluse seadustiku muutmine
From: "Talhk info"
To: "Justiitsministeerium"
Date: Wed, 11 Dec 2024 18:29:03 +0200

Tere

Edastame teile Tallinna Halduskohtu esimehe arvamuse Tsiviilkohtumenetluse
seadustiku muutmisele.

Lugupidamisega

Tallinna Halduskohus

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, November 20, 2024 4:19 PM
To: Kohtud info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Kohtud info
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Kohtud info <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Kohtud info <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Tallinna Ringkonnakohus info
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Tarturk info
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Talhk info
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Tartu HK Tartuhk info
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; MTÜ Eesti
Kohtunike Ühing <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Juristide
Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Tartu Ülikooli
õigusteaduskond <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Tallinna Tehnikaülikooli
sotsiaalteaduskond <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Tallinna Ülikooli
Ühiskonnateaduste Instituut <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Tsiviilkohtumenetluse seadustiku muutmine

Tere!

Teile on saadetud Justiitsministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta
kaudu eelnõu kooskõlastamiseks/arvamuse avaldamiseks.
Tagasisidet ootame 11. detsembriks.

Pealkiri: Tsiviilkohtumenetluse seadustiku muutmine

Registreerimise kuupäev: 20.11.2024

Registreerimise number: 8-1/8228-1.

Suur-Ameerika 1, 10122, Tallinn
Tel. 620 8100, Faks 620 8109
e-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.just.ee> www.just.ee